Chiropractie

Onderhoud

Play Video

Deskundige begeleiding

Wellnessdiensten bieden door behandelingen die op feiten gebaseerd zijn en bewezen zeer effectief te zijn. Indien op de correcte manier toegepast. Onderwijzen hoe u vaak gemaakte fouten, die uw klachten in uw dagelijks leven kunnen geven, kunt vermijden. Hoe u simpele, maar effectieve oefeningen kunt doen die veilig zijn. Zelfs voor mensen met rugproblemen.

Waarom is chiropractie een sleutel tot gezondheid en levensduur?

Chiropractie is het grootste alternatieve gezondheidsberoep ter wereld en het derde grootste beroep in de gezondheidszorg in de Verenigde Staten. Uw spieren en zenuwen werken samen om u in een goede gezondheid te houden. Ons bewegingsapparaat is vatbaar voor verkeerde bewegingen, RSI’s (repetitieve stressletsels). Dit kan gebeuren door een trauma, zoals een val, een ongeluk of een chronische slechte houding. Een chiropractor detecteert deze afwijkingen en corrigeert de disfunctie en stimuleert de normale functie van het bewegingsapparaat. Wanneer de functie optimaal werkt, is onze kwaliteit van leven maximaal. Veroudering is iets dat we niet kunnen voorkomen, maar het is zeker iets dat we kunnen beheersen. Chiropractoren hebben kennis van voeding, houding, rugpijn preventie en therapeutische oefeningen die veilig en effectief zijn.

Kan chiropractie mij helpen?
Ja, chiropractiezorg heeft een bewezen staat van dienst in het bieden van zorg voor alle leeftijden, inclusief baby’s en ouderen. Vaak zijn onze patiënten zich niet bewust van een afwijking in hun wervelkolom en omdat er geen pijn is, negeren ze de tekenen totdat ze het punt van pijn bereiken. Een andere oorzaak van rugpijn voor volwassenen en kinderen is het dragen van zware rugzakken, bagage en tassen op een manier die een ongelijke gewichtsverdeling veroorzaakt, waardoor de rug wordt belast en de wervelkolom en de omliggende spieren en bindweefselbanden worden verzwakt. Dit is een van de vele redenen waarom we ouders aanmoedigen om hun kinderen voor een jaarlijkse controle te laten komen – net zoals een tandartsbezoeken voor regelmatige controles. Omdat ons doel altijd langdurige verlichting is, werken we samen met onze patiënten aan een uitgebreid behandelplan. Dit om hun lichaam opnieuw af te stemmen met zachte aanpassingen, oefeningen om de kern te versterken en instructies over de juiste lichaamsuitlijning. We leren biomechanica (hoe de botten, spieren en bindweefselbanden van nature samenwerken voor pijnvrije en optimale prestaties) samen met de juiste technieken voor zitten, tillen en buigen. De favoriete therapie van veel patiënten is massage, om hun spieren flexibel te houden, stress op de wervelkolom te verminderen en de voordelen van oefeningen en aanpassingen te verbeteren.

Onderwijzen welke lichaamshouding essentieel is in bepaalde situaties door de dag heen.
Onderwijzen hoe u uw gezondheid kunt verbeteren en chronische ziekten kunt voorkomen en onder controle houden, zoals; hart- en vaatziekten, hoge bloeddruk, diabetes en osteoporose. U helpen een betere versie van uzelf te worden.

Fibromyalgie

Graag laten we u op verschillende manieren zien hoe we u kunnen helpen met pijnlijke spieren en lichamelijke klachten.

Revalidatie

Graag stellen we een behandelplan samen dat past bij uw levensstijl en er voor zorgt dat u snel weer de activiteiten kunt doen, die u altijd deed.

Nekpijn

Graag bestrijden we uw nekpijn en verbeteren uw bewegingsvrijheid met onze nieuwste inzichten.

Hoofdpijn

Graag helpen we u bij het verminderen of helemaal niet meer voorkomen van ernstige hoofdpijn en spanningshoofdpijn.

Verbeteren Mobiliteit

Verbeteren mobiliteit

Cryotherapie vermindert klachten van fibromyalgie en reuma symptomen.

Stimuleert Aanmaak Van Collageen

Stimuleert aanmaak van collageen

Voor een mooiere huid en goed voor de collageenproductie. Cryotherapie remt enzymen die collageen afbreken, namelijk collagenase.

Wat onze patienten zeggen:

Bijna Voltooid...

Healthwise Kliniek gaat vertrouwlijk om met uw gegevens om en zal deze nooit delen met derden.